miércoles, 18 de agosto de 2010

DEFINEIX-ME VACANCES, SI US PLAU!

Anar de vacances per a molts i moltes us semblarà una manera de relaxació, doncs jo he arribat a la conclusió que: "les vacances no em relaxen"!!! és més arribo més cansada i a sobre tinc la casa damunt-davall, fes rentadorades, ressucita les plantes, treu la pols acumulada, i renovat la pell doncs fa com 5 dies que no se que és una hidratant.
Aquest any he anat a Marsella, que direu: que has perdut per allí? doncs ni jo mateixa ho sé, però he descobert que no estic feta per viatjar tants pocs dies. Jo sóc animal de costums, no és que no m'agradi marxar del meu entorn, però si ho faig ho necessito fer tants dies com uns... 6 mesos, 12 mesos, 15 mesos, el temps necessari per iniciar una adaptació al nou entorn. No en tinc prou amb 3 o 4 dies d'estar en una ciutat i saber si m'agrada o no, necessito tocar, palpar l'ambient, olorar els carrers i un llarg etc, que direu: estàs plena de cabòries!, i jo dic que hi farem! sóc així d'espessa.
Crec que ja he ficat punt i final a estar en hostals o pensions, dieu-li com vulgueu, de 10 m2, amb 5 penjadors per compatir, sense armari i penjats en un ferro, llits de 80 cm, wc per a persones que pixen de peu, banyeres sense cortines, finestres que no tanquen, televisions que no agafen el canal internacional i endolls que no admenten l'assecador del Carrefour. AIXÒ JA S'HA ACABAT!! Us fico a vosaltres com a testimoni que l'any vinent les meves vacances seran 15 dies perduda per la Costa Brava!, només sol i mar!!, i perquè la Costa Brava, doncs per allò que va guanyar com a millor paissatge de Catalunya. Hem de fer país i sobre tot jo que no m'agrada volar, i direu: tate! reina, per això no t'agrada viatjar!, doncs us equivoqueu, faria tota Europa amb Cotxe, crec que d'aquesta manera és viu molt més l'essència de la terra o país que visites. El que costa és trobar algú que em pugui seguir... :(
Res l'any que ve ja veurem... ah! que consti que Marsella té "lo seu".
Dedicat a l'Olga i la Isa que estant fent el "Camino de Santiago" no digo más! Ole sus ovarios!