martes, 12 de agosto de 2008

PARIS

ARIS

PARÍS, Mon amour!

Que es pot veure a París? Per descomptat la Tour Eiffel, Le Seine, el Louvre, i les dones no us deixeu les Galeries Lafayette al costat de l’Opera, impressionant la quantitat de pela ($$$) que s’ensuma, això la primera vegada però la segona heu de visitar el Centre Culturel Pompidou, he penjat un parell de videos de qualitat dubtosa, sobre un autor que hem va impressionar molt, Miroslav Tichý, fotògraf que viu en la gran misèria, ell mateix es feia les càmeres de fotografia, i fins hi tot les revelava amb líquids inimaginables, i el resultat són unes fotografies plenes d’erotisme als anys 50-60. Mirant el vídeo vaig plorar, total no hem coneix ningú!, ho vaig fer pensant amb la gran modèstia que tenia aquest geni caçador d’imatges sensuals.

Per arrodonir-ho i si aneu bé de butxaca, cal anar a veure una actuació de dansa al Gran Palais, quan hi vaig anar jo feien les 4 estacions, l’actuació, la situació i el lloc una passada! I a sobre quan van acabar fora les grades hi va haver sessió de Discjockeys amb música House, un trencament brutal! Val la pena veure tant contrast. Us penjo també un tros de vídeo sobre la sessió, ja que ho vaig fer...